Dziļais uzturs un četri veselības pīlāri

Keita Šanahana MD, grāmatas Deep Nutrition (viena no manām mīļākajām grāmatām) autore, ir padomei sertificēta ģimenes ārste. Pirms mācīšanās Roberta Vudona Džonsona medicīnas skolā viņa mācījās bioķīmijā un ģenētikā Kornela universitātē. Desmit gadus viņa praktizēja medicīnu Havaju salās, kur pētīja etnobotāniju un savu veselīgāko pacientu kulinārijas paradumus.


Viņas pašas veselības krīze lika viņai pārvērtēt izpratni par ķermeni un noteiktu pārtikas veidu nozīmi. Pašlaik viņa vada vielmaiņas veselības klīniku Denverā, Kolorādo, un ir Losandželosas Lakers PRO uztura programmas direktore. Viņas misija ir izcelt un radīt izmaiņas ap to, ka mūsu mūsdienu uzturs var burtiski mainīt mūsu DNS un mainīt cilvēces nākotni:

Savā ziņā mūsu dzīvesveids māca mūsu gēniem izturēties. Izvēloties veselīgu vai neveselīgu pārtiku un ieradumus, mēs ieprogrammējam savus gēnus vai nu labai, vai sliktai rīcībai. Zinātnieki identificē daudzas metodes, ar kurām divus identiskas DNS komplektus var piespiest darboties atšķirīgi.


Šajā sērijā uzzināsiet:

  • No kāda ēdiena jums vajadzētu pilnīgi izvairīties par katru cenu
  • Katras tradicionāli veselīgas kultūras četri pīlāri (un kā iegūt šos ieguvumus mūsdienu pasaulē)
  • Lielākā problēma ar parasto medicīnas modeli, bet kāpēc tas nav jūsu ārsta vaina
  • Vairāk pierādījumu tam, ka piesātinātie tauki nav ienaidnieks
  • Kā pārtika virza mūsu šūnu augšanu un kā pārtika var mainīt mūsu DNS
  • Kāpēc ģimenes anamnēzē vēzis vai sirds slimība nenozīmē, ka arī jūs to saslimsit
  • Kā doktors Keits kļuva par LA Lakers uztura izvēli

Pieminētie resursi:

  • Dr Shanahana jaunā grāmata: Dziļais uzturs: kāpēc jūsu gēniem nepieciešams tradicionāls ēdiens
  • Kā bez maksas iegūt citas viņas grāmatas Pārtikas noteikumi kopiju (sīkāka informācija šeit)
  • Dr Keitas vietne
Lasīt aplādi

Keitija: Laipni lūdzam veselīgo māmiņu aplādē. Es esmu Keitija no
wellnessmama.com, un es nevarētu būt vairāk sajūsmā par šodienas viesi
jo es viņu ļoti ilgi fanoju. Patiesībā viņas grāmata ir
viens no iemesliem, kāpēc es patiešām iekļuvu lietu veselības pusē
vietā, un tas sāka daudz manu pētījumu.

Dr Keita Šanahana ir padomei sertificēta ģimenes ārste. Viņa trenējās
Bioķīmija ģenētikā Kornela universitātē pirms Roberta apmeklēšanas
Vudsa Džonsona medicīnas skola. 10 gadus viņa praktizēja medicīnu
Havaju salās, kur viņa studēja etnobotāniju un viņas kulinārijas ieradumus
veselīgākie pacienti. Pašlaik viņa vada vielmaiņas veselības klīniku Denverā,
Kolorādo štatā un ir Losandželosas Lakers PRO Nutrition direktors
Programma. Un, kā jau minēju, viņa ir grāmatas & quot; Dziļais uzturs “
kas ir viena no manām visu laiku mīļākajām grāmatām.
Dr Keita, paldies, ka esat šeit.

Dr Keita: Es esmu tik priecīga būt šeit, un liels paldies par laipno atpakaļ
stāsts tur. Es to neapzinājos. Nu, tas ir ļoti glaimojoši dzirdams.

Keitija: Ak, pilnīgi. Es esmu jūsu darba ventilators patiešām ilgu laiku,
un tas ir gods saņemt sarunu ar jums šodien un dalīties ar klausītājiem.
Un es domāju, ka šī būs pārsteidzoša epizode. Tāpēc es gribu ielēkt tieši iekšā.
Tātad, no tā, ko es saprotu, jūsu pašu veselības stāvoklis, kas bija ceļgals
problēma pamudināja jūs palūkoties garām zinātnei un dabiskākam un
uztura dziedinošā lietu puse. Un es domāju, ka jūsu perspektīva ir super
vērtīgs, jo jūs nācāt no medicīniskā modeļa un pēc tam ienācāt
dabiskais un uztura modelis, un es uzskatu, ka jums ir vislabākais
perspektīvā ar sava veida saplūšanu.




Tātad, vai jūs varat sākt ar šo stāstu par to, kā jūsu pašu pieredze
ietekmēja … kā jūs uztverāt uzturu un kā tas ietekmē veselību, kā arī
kā tas jūs ieguva šajā lietu pusē.

Dr Keita: Nu, jā, noteikti. Tātad, kas notika ar mani, notika pēc tam, kad es
pabeidzu savu medicīnisko apmācību un pēc tam es praktizēju medicīnu Havaju salās,
Es pats saslimu, un man bija problēmas ar celi. Es nevarēju staigāt. Tas
bija problēma. Un, ja es stāvētu uz tā pārāk ilgi, man būtu drudzis, un jūs zināt,
nogurt patiešām, un tā bija dīvaina problēma, un man bija viss ierastais
speciālisti to aplūko no reimatologiem līdz ķirurgiem. Man pat tika veikta operācija,
un nekas nepalīdzēja, tāpēc es biju kā A, izmisis un B, jo biju A
bijušais sportists, man tas viss bija kā brīvais laiks pēkšņi jebkurā vietā
Man bija brīva diena, es būtu gribējis kā braukt ar velosipēdu vai kaut ko tādu diviem, trim
stundas. Pēkšņi man nebija tā laika. Es domāju, ka man visu šo laiku bija jādomā
par medicīnu un to, ko es darīju ar savu karjeru un kas bija
kas notiek ar manu veselību un kāpēc līdzīgi nebija atbildes.

Tātad, es sāku skatīties uztura virzienā, jo mans vīrs, kurš
patīk gatavot ēdienu, man teica: & ndquo; Nu, jūs zināt, jūs ēdat daudz cukura un
varbūt tas ir labs kukaiņiem, bet jūs neesat kukainis. Tomēr jūs ēdat tāpat
viens. ” Un tā bija pirmā reize, kad es viņu patiešām uztvēru nopietni. Viņš bija bijis
gadiem ilgi izteikt šāda veida komentārus, jo man bija šausmīgi salds
zobs. Tāpat kā tad, ja es dotos 10 jūdžu skrējienā, es sevi apbalvotu ar mārciņu
M & Ms

Tāpēc es sāku meklēt tikai uztura, citus domāšanas veidus par veselību
patiesībā un zāles, un tas mani noveda pie uztura, jo Endrjū Veilam bija
rakstiski sauc par 'spontānu dziedināšanu', ” un šajā grāmatā viņš pieminēja
kaut ko sauc par mega trim taukskābēm, kas bija labi tauki
jums tas tā bija 2001. gadā. Tagad, tāpat kā katrs ceturtais greideris zina
kas ir mega trīs taukskābes, un visi lieto zivju eļļu, bet atpakaļ
tad tā bija pilnīgi jauna lieta, un man patiešām bija kaut kas līdzīgs
sašutusi, jo biju gājusi medicīnas skolā un samaksājusi visu šo naudu
mana medicīniskā izglītība, tomēr es nezināju par šīm neaizvietojamām taukskābēm
un kā tie ietekmēja mūsu veselību tādā veidā, kam nebija nekāda sakara
kalorijas.


Un tā, tas bija sākums jautājuma uzdošanai, kā es varu likt savu
medicīnas izglītība, ka es visu šo lietu esmu iemācījusies par pašfizioloģiju un
bioķīmija, kā es varu uzturu iekļaut šajā kontekstā? Jo es sapratu
tas, ko tā domāja, un ko darīja Endrū Veila grāmata, bija atvērta
durvis šai visai citai idejai par to, kā pārtika ietekmē mūsu ķermeni, kas ir kļuvis
kad es sapratu mega trīs taukskābes un atšķirību starp a
mega trīs un mega seši, tas bija pārsteidzoši, jo tas, ko es uzzināju, bija tas
omega trīs taukskābes faktiski var izslēgt vēža augšanu, un omega sešas
taukskābes faktiski ieslēdz vēža augšanu, un tas nozīmēja to
pārtika bija savienojoša, paziņoja informāciju mūsu ķermenim. Tas bija
instruējot mūsu šūnas.

Un tas tiešām bija manas medicīnas izglītības trūkstošais gabals
pēkšņi man radās sistēma, lai iekļautu visu svarīgo bioķīmiju, kāda man bija
iemācījušies, bet ievietojiet to pārtikas sistēmā, nevis vienkārši abstrakti,
ķīmiskas reakcijas mūsu ķermeņos, kas notiek, un viss
bet patiesībā vienīgais veids, kā tos mainīt, ir narkotikas.

Mēs kā medicīnas studenti daudz uzzinām par to un to, kā narkotikas ietekmē mūsu šūnu
fizioloģija un tiešas izmaiņas mūsu ķermenī, bet mēs to nemācējām
uzturs, kā pārtika to var izdarīt. Un tā, kad es nolēmu, ka gatavojos
uzzināt visu, ko es, iespējams, varēju zināt par taukiem un cukuru
un tad no turienes tas vienkārši izvērsās par to, kas galu galā kļuva par mūsu grāmatu,
“ Dziļais uzturs. ”

Bet grāmata ir … tā atšķiras no jebkuras citas diētas grāmatas, un es domāju, ka jūs …
nezinu, redzēšu, vai tu tam piekrīti. tas ir līdzīgs, daudzas diētas grāmatas ir
piemēram, “ Nu, neēdiet graudus vai ēdiet vairāk tauku ” vai viņi … jūs varat apkopot
diezgan ātri. to ļoti iespējams aprakstīt skaļā kodumā,
bet gadiem ilgi esmu cīnījies ar veidu, kā iekapsulēt visu informāciju
“ Dziļais uzturs. ” Un, es nezinu, vai jums šķita, ka tas ir mazliet vairāk
patīk liels attēls nekā … Vai es esmu kā … glāstot sevi uz muguras, kad es
nevajadzētu būt vai?


Keitija: Nē, es pilnīgi piekrītu. Patiesībā es to jau teicu iepriekš. Kad es pirmo reizi lasīju
pirms gadiem es gribēju par to pastāstīt vīram un pēc tam arī vecākiem
noteiktas mūsu ģimenes vēstures dēļ. Es izdomāju, ka tas patiešām būs noderīgi
manam tētim. Un, kad es to izdarīju, es devos pie viņiem un mēģināju domāt
kā to apkopot savā galvā, un es jutu, ka man vajag līdzināties, “ Labi. Šeit
tu ej. Dziļi ieelpo. Apsēdies. Es mēģināšu jums to visu izskaidrot. ” Un es
gadu gaitā par to bija nopircis daudzu dažādu radinieku kopijas
iemesls. Bet es piekrītu, jūs tiešām pievērsieties kopējam attēlam, un es jutos kā jūs
iesiets patiešām visaptveroši daudz vairāk nekā daudz tādu diētu grāmatu kā jūs
teica, ka koncentrējies tikai uz vienu aspektu. Un daudzi no tiem acīmredzami ir ļoti
svarīgiem aspektiem, taču man šķita, ka jūs to padarījāt ļoti saliedētu un padarījāt
jēga vispār.

Un es zinu, ka jūsu grāmata ir satracināta šī iemesla dēļ, it īpaši ar
izskaidrojot to, ko jūs saucat par četriem šo uztura paradumu pīlāriem. Un tā
vai mēs varētu par to mazliet runāt? Nirt četros pīlāros un ko viņi
ir?

Dr Keita: Jā. Noteikti es to vēlos darīt, bet, pirms es to daru, es gribu
paskaidrojiet, kas notiek ar mūsu grāmatu. Tāpēc, ka esat izlasījis grāmatu un
tomēr tas nav pieejams. Tātad, ko mēs darām, mēs to atkārtoti izlaidām. Nu ko
notika tas, ka mēs paši publicējāmies 2008. gadā, un tas notika ļoti labi,
pārsteidzoši, jo mums nebija platformas vai kaut kas cits, bet tas bija pateicoties
tādi cilvēki kā jūs, kuri to reklamēja un runāja par to.

Un tad pagājušajā gadā, tieši ap pagājušo gadu šajā laikā mēs bijām
sazinājās izdevējs, kurš bija ieinteresēts to atkārtoti izlaist, un man tas bija jādara
sāc domāt par “ Nu, ko šī grāmata darītu, kas atšķiras no grāmatas
oriģinālā versija? ” Un tas, ko es izdomāju, bija tas, ka es gribēju vienkārši
nedaudz skaidrāk iekapsulē to, kas ir mūsu grāmata. Un tā liekot
jauno izdevumu kopā es sapratu, ka “ Deep Nutrition ” tiešām stāsta,
un tas, iespējams, ir vissvarīgākais stāsts, ko darīs nākamā paaudze
dzirdi, jo tas ir stāsts, ka mēs esam uz cilvēces zaudēšanas robežas,
un tas stāsta par to, kā mēs nonācām šeit, kur … un stāsts sākās atpakaļ
… beigās ap industriālo revolūciju 1800. gadu beigās, kur
mūsu pārtikas piegāde bija kļuvusi daudz mehanizētāka un tā arī bija
… ieviešana, mēs būtībā atkāpāmies no tradīcijām. Cilvēki bija
veicot daudz vairāk īsceļu. Mēs izmantojām daudz vairāk kā baltos miltus, un mēs
sāka izmantot tādus rūpnieciskos taukus kā saīsinātājus.

Tā kā tas notika, ārsti un ārsti visā pasaulē bija ieslēgti
robežas, lai saprastu, ka šī pārmaiņa, kas skāra noteiktas kultūras
daudz dramatiskāk … kā dažas kabatas bija patiešām dramatiski
to ietekmē. Tāpat kā daži indiāņu tautas apgabali šajā valstī
atrunas, eskimos un to, ko mēs tagad saucam par indiāņu
atrunas. Ārsti saprata, ka kur šie cilvēki vēl bija
neatkarīgi, viņi nebija atrunā vai nebija paļāvīgi
rezervējot pārtiku, viņi nesaņēma slimības, kuras ārsti
civilizācijā bija redzējis daudz vairāk, piemēram, citur Amerikas Savienotajās Valstīs
Štatos. Viņi būtībā neslimoja vēzi un nesaņēma
tuberkuloze tāda, kāda bija visi pārējie. Un tas sāka milzīgu
saruna starp ārstiem, lai mēģinātu saprast, kas šeit notiek.
Un galu galā viens no šāda veida domāšanas priekšgājējiem
parādījās, viņu sauca Vestons Praiss un viņš bija zobārsts, un es esmu pārliecināts
jūs jau iepriekš minējāt viņa darbu. Viņam ir fantastiska grāmata ar nosaukumu “Uzturs”
un fiziskā deģenerācija. ”

Un tas, ko viņš parādīja, bija tas, ka tad, kad cilvēki vienkārši ievēroja viņu tradīcijas,
viņi bija izturīgi pret visām šīm slimībām, ko viņi tajā laikā sauca
civilizācijas slimības, kas bija daudz infekcijas slimību un
vēzis un kas Vestonu Praisu interesēja, bija sejas asimetrija
tāpēc bija nepieciešamas breketes un sāpīgas operācijas un visādi šausmīgi žokļi
operācija, ka viņš patiešām bija noraizējies par to, ka viņam bija jādara tik daudz
bērni. Tas notika 30. gadu beigās, un nāca Price grāmata
tajā brīdī.

Mēs bijām uz robežas, zāles, kad saku “ we ” Es ar to domāju zāles
punktā, bija uz šī lielā lēciena, lai saprastu
vitamīnu un uztura, kā arī uz zālēm balstītas dzīvnieku barības nozīme mūsu labā
govis, kad to visu burtiski nopūtīja Otrais pasaules karš un izmaiņas
kas notika tur ap pārtikas ražošanas mehanizāciju. Un tā
Es esmu teicis priekšgājēju šādā veidā domājot par labu šeit
domāšanas veids, ka mēs esam uz atklāšanas robežas, bija Vestons Praiss.

Nu, viņa kolēģis, viņa sliktais puisis, ja vēlaties, sliktais puisis uzturā ir
cilvēks, vārdā Ančels Keiss, un jūs, iespējams, jau dzirdējāt šo vārdu, jo
Hārvards viņu ir paaugstinājis kā tēvu, piemēram, es domāju, ka tas ir ģēnijs,
uztura un sirds hipotēzes tēvs, ideja, ka tauki ir kaitīgi sirds veselībai,
bet viņš nāca līdz ar … kad viņš ieradās, viņš faktiski mānīja mūs, ārstus
izmest vai ieteikt cilvēkiem izmest to, kas palicis pāri no mums
cieņa pret kulinārijas tradīcijām un kulinārijas praksi tajā laikā, jo viņš
teica, ka mums tagad vajadzētu atbrīvoties no sviesta un olām un tamlīdzīgām lietām, jo
viņi izraisīja sirds slimības. Un viņš izmantoja statistiku, lai mulsinātu ārstus
nevis izmantot fizioloģiju, vai ne?

Tātad ārsti parasti nemācās, protams, tajā brīdī, statistikas
analīze nebija kaut kas, ko ārsti uzzināja. Tā nebija daļa no
medicīniskā saruna, statistika, bet tas bija kaut kas, ko viņš ienesa un
uzsvēra. Un, kad ārsti dzirdēja, ak, labi, šī statistika tagad bija
tāpat kā labi, mēs tiešām nevarējām ar to strīdēties, jo tas nezina, mēs nezinām
neizdarījām aptauju, mēs nezinām, kā šīs lietas analizēt.
Un Ancel Keys darīja to, ka viņš izmantoja statistiku, lai reklamētu
pārstrādāti pārtikas veidi, kas radīja … kuru viņš izmantoja, lai nosauktu
pats sevi. Tātad tas atgriežas Otrajā pasaules karā, jo Ancel Keys
izgudroja K devu, ar kuru militāristi tika baroti laikā
Otrais pasaules karš un K-devas, K nozīmē Keys. Tātad tā bija pārstrādāta pārtika
noveda Ancelu Keisu augšgalā, un tas, ko viņš darīja ar šo pozīciju, bija
izmantot statistiku un zināmas ķīmiskas neskaidrības, bet galvenokārt statistikas
manipulācijas, lai iznīcinātu to, kas palicis pāri mūsu cieņai pret tradicionālo kulināriju
praksi ASV. Un tas viss notika
veida pārstrādātus pārtikas produktus, ko viņš ievietoja savās K devās. Un viņš galu galā bija
veiksmīgi panākt, lai amerikāņi ievēro lētas pārtikas diētu.

Es šeit mazliet darbojos kā medicīnas izmeklētājs un norādu uz
lai gan man patiešām nav daudz pārliecinošu pierādījumu par to
viņš bija saistīts ar. Es personīgi neesmu atradis daudz pārliecinošu pierādījumu tam
viņš bija saistīts ar pārstrādāto pārtikas rūpniecību, bet citi cilvēki to ir darījuši
rakstīts par to. Citi cilvēki, piemēram, Nina Teicholz, kas uzrakstīja grāmatu ar nosaukumu
“ Liels tauku pārsteigums ” un Tims Nautons, kurš uzrakstīja grāmatu ar nosaukumu “Lielais”
Tauki … ” Ak, pagaidi, ak, & # x201C; Resnā galva. ” Tā nebija grāmata, tā bija filma ar nosaukumu “Resna galva”. ”
Tātad citi cilvēki ir runājuši par to, kā Ancel Keys patiešām bija sava veida biezs
ar pārstrādāto pārtikas rūpniecību.

Un tāpēc viņa mērķis būtībā bija panākt, lai cilvēki ievērotu lētu pārtikas diētu, un kas
ka lēta pārtikas diēta ir, ir daudz ogļhidrātu un daudz pārstrādāta
augu eļļas. Šī mūsu mentalitātes maiņa gan nekad nebūtu lidojusi, ja
medicīnas ārsti uzstāja, ka mēs pārtraucam runāt par statistiku un turpinām
runājot par to, ko ārsti vispirms iemācījās, kas ir fizioloģija un
ķīmija. Tāpat kā es septiņus gadus mācījos skolā, mācoties fizioloģiju
un ķīmija, un, kad es izgāju no medicīnas skolas, pēkšņi viss
bija par statistiku. Un aptaujas, ko viņi veic, lai mēģinātu noskaidrot, kurš
gūst labumu no tā, kāda veida zāles pret kādu slimību, un mēs to nedarām
padomājiet par fizioloģiju, kā šīs zāles vairs ietekmē mūsu ķermeni.
Un tāpēc, ka mēs esam aizņemti runāt par statistiku, un, to darot, ārsti
vienkārši ļaujot tam notikt, ārsti ir pilnībā atteikušies
medicīniskās prakses kontrole statistiķiem, un statistiķi ir diezgan daudz
nopirka un pārdeva tas, kurš tajā laikā maksā rēķinu, un
tas ir arī visaptverošs paziņojums, kas arī jāsniedz, taču bija pētījums
kas iznāca … tur bija Cochrane Review, kas tika publicēts vietnē
2012. gada 12. decembris, viegli atcerams datums par to un par to, kā
ikreiz, kad pētījumam ir finansētājs, šajā gadījumā tas bija farmaceitiskais līdzeklis
pētījumos secinājumi ir simtiem procentpunktu virs iespējas
atrast kaut ko izdevīgu pētījuma vadītājam. Un tā tas ir
mēs esam nonākuši situācijā, kad ārsti vairs nav īpaši noderīgi
attiecībā uz palīdzību cilvēkiem ēst veselīgu uzturu.

Tātad “ dziļa uztura ” stāsta visu stāstu par to, kā mēs nonācām līdz šai vietai
ārsti īsti nesaprot, kas izraisa slimības un kurš ienaidnieks
ir liela pārtika, un mēs runājam par visa tā izmaksām mūsu gēniem.
Kas notiek ar mūsu gēniem, jo ​​mēs visi esam lietojuši šo lēto ēdienu
diēta paaudzēm tagad. Un tas parāda, kas mums būtu jādara, lai ņemtu
kontrolēt atpakaļ. Un tā mēs nonākam pie četriem pīlāriem.

Keitija: Jā, pilnīgi. Es priecājos, ka jūs mūs pārņēmāt cauri visam stāstam un es
zinu, ka tā ir bijusi daļa no manis paša neapmierinātības ar savu veselību
ceļojums ar mēģinājumiem atrast ārstus, kuri varētu reāli saprast, kas ir
nepareizi ar mani, kas izrādījās Hašimoto. Bet es to pārdzīvoju
daudzi ārsti, kas bija līdzīgi, & ndquo; Nu, tur nav nekāda uztura nav nozīmes
jūsu vairogdziedzeris vai tas neietekmē veselību, un tas noteikti nav iemesls. ”
Un tas ir ļoti nepatīkami, kad skatāties medicīnas aprindās
un man šķiet, ka daudziem no viņiem nav visa attēla, un viņiem nav
saprast visu stāstu. Un tomēr viņi ļoti stingri stāv aiz šiem
uzskati, ka viņiem ir tādi kā jūs, tikko izskaidroja to, ko mēs tagad
sākumā varētu būt ļoti kļūdaini dati. Un es īpaši jūtos kā kur
mēs redzam, ka tas ir ar piesātinātiem taukiem, jo ​​tie gandrīz tik ļoti iesakņojas
jūs varat teikt, artēriju aizsērēšana, un lielākā daļa cilvēku teiks piesātinātos taukus. Un
tāpat kā jūs dzirdēsiet kā veselīgi sirdij veselīgi mononepiesātinātie tauki, un viņiem ir visi
tiem patīk ļoti spēcīgas ieprogrammētas atbildes par to, kuri tauki ir veselīgi
un kuras nav.

Un par laimi, nesen esmu redzējis dažus pētījumus par
cukura rūpniecība un kā tas viss spēlējās tā, kā jūs runājāt
stāsts, bet ļaujiet uz minūti atgriezties pie piesātinātajiem taukiem, jo ​​es domāju, ka droši vien
lielākā daļa manu klausītāju ir diezgan labi izglītoti šajā jautājumā, bet es arī domāju, ka jūs
ir dažas patiešām interesantas, papildu perspektīvas par to. Tātad, kas ir
īstais stāsts ar piesātinātajiem taukiem?

Dr Keita: Tātad patiesais stāsts ar piesātinātajiem taukiem ir tāds, ka mēs tikai sākām runāt
par to tādu cilvēku dēļ kā Ancel Keys, kas mums deva šo ideju, šo
vienkāršots attēls, kas mūsu prātos radīts par cietajiem taukiem, jo ​​dzīvnieku tauki mēdz
jābūt cietākam nekā augu eļļas, eļļas ir šķidras. Tātad cietie tauki var aizsprostot a
caurule zem virtuves izlietnes, un tāpēc viņš radīja šo domu un šo attēlu
vienkārši ēst taukus, un tauki vienkārši iestrēgst jūsu artērijās un cēloņos
arterioskleroze un sirdslēkmes un insulti. Bet tas ir absurds, jo
ārsti zina, ka tauki vienkārši nenokļūst jūsu asinīs
kur tas var saslimt jūsu artēriju sānos. Daba zina, ka eļļa un
ūdens, tauki un ūdens, labi nemaisa, tāpēc tas ir radījis šīs daļiņas, ko sauc
lipoproteīni, kas satur taukus.

Tātad šis modelis ir absurds, ka cieto tauku ēšana kaut kā būs
sastrēgums jūsu artērijās. vairs nav saprātīgi teikt, ka mums vienkārši vajadzētu
visiem ir šķidra diēta, jo šķidrumi var plūst mūsu asinsritē. Tikai cietas vielas
ir problēma. Es domāju, ka tas ir absurds.

Keitija: Tieši tā.

Dr Keita: Bet Ančels Keiss bija ļoti gudrs. Viņš zināja, ka ārsti to nedarīja
saprast daudzus ķīmiskos terminus, un mums nebija ne jausmas, kas hidrogenēts
augu eļļas bija. Tāpēc tagad es domāju, ka esmu pārliecināts, ka jūsu auditorija zina, ka viņi to zina
ir eļļas, kas iegūtas no kukurūzas un sojas un ir iegūtas rūpniecībā
process, un pēc tam tie ir tālāk apstrādāti, lai tos vairāk nocietinātu
cietais stāvoklis. Un no tā tika izgatavoti saīsinājumi un margarīni.
Tātad Ančels Keiss veica visus šos pētījumus par margarīniem un to iedarbību
margarīnu holesterīnam un dzīvniekiem, un parādīja, ka margarīni to darīja
dzīvnieku modeļos patiešām paaugstina holesterīna līmeni un izraisa arteriosklerozi. Un
tāpēc, kad viņš runāja par studijām, viņš teica, ka pat piesātinātie tauki
lai gan viņš izmantoja margarīnu, kas patiešām ir hidrogenēta eļļa, kas ir
kļūs par piesātināto tauku un trans-tauku maisījumu, kas ir tik toksisks, ka
tas ir padarīts par nelikumīgu, piemēram, Manhetenā un Sanfrancisko.

Bet, kad viņš runāja par saviem pētījumiem plašsaziņas līdzekļiem, un viņš turpināja
plašsaziņas līdzekļu blitz, viņš bija TV, viņš veidoja žurnāla “Time Magazine” vāku; Tātad viņš
izmantotu vārdus, piemēram, sviestu un olas, un pēc tam lietotu piesātinātos taukus
tas pats teikums nozīmē, ka tas, ko viņš pētīja savos dzīvnieku modeļos,
viņš atsaucās uz to, ka tika publicēts sviests un olas, bet viņš
nekad tās lietas neizmantoja. Viņš izmantoja hidrogenētas augu eļļas, kas ir
sliktākais iespējamais cilvēka radītais rūpnieciskais ēdiens, ko tu būtu varējis pagatavot, lai viņš
bija … es domāju, ka man tas jāuztver kā mērķtiecīga maldināšana. Viņš stāstīja
cilvēki sviests un olas bija piesātināti tauki, un pēc tam viņa studijās viņš bija
izmantojot piesātinātos taukus no margarīna, kas ir hidrogenēta augu eļļa.
Un, protams, viņam bija šī saikne ar pārstrādātu pārtiku, jo tas ir kas
viņš uzlika kaulus un ar K devām bija tikai pārstrādāta pārtika.
Un tāpēc viņš būtībā bija rupja pārstrādātās pārtikas rūpniecība
cenšoties panākt, lai cilvēki vairāk ēd augu eļļu, nevis dabisko
dzīvnieku tauki, kurus cilvēki ir ēduši mūžīgi. Pēkšņi tagad šie
lietas mums ir sliktas.

Un šīs pārejas no dabiskajiem taukiem sekas uz šīm
augu eļļas joprojām ir nepietiekami pārbaudītas, un tas ir vēl viens iemesls, kāpēc es
vēlējās grāmatu, kuru mēs uzrakstījām, pievienot “ Dziļais uzturs ” un paplašināt. Mēs
ir milzīga nodaļa un liela uzmanība tiek pievērsta tam, kas ar šiem notiek
augu eļļas, ko tās dara mūsu artēriju veselībai, ģenētiskajai veselībai
un mūsu smadzenēm, mūsu garīgajai veselībai.

Tāpēc neviens par to nerunā. Par to neviens nerunā, bet sojas eļļa
patēriņš ir pieaudzis aptuveni divus tūkstošus reižu, 2000 reizes pagātnē
gadsimts kopš 1909. gada. Par to neviens nerunā. Sojas eļļa mums nav slikta
jo soja mums ir slikta, lai gan jūs varat ēst pārāk daudz sojas, un tā nav
labs jums un tas var izraisīt vairogdziedzera problēmas, bet sojas eļļa ir slikta, jo tā
ir polinepiesātināta augu eļļa, kas tiek apstrādāta, visi vitamīni ir
attīrīti, un mēs galu galā ēdam tik daudz šo polinepiesātināto taukskābju
skābes tagad, kad mūsu ķermenis burtiski sastāv no dažādām ķīmiskām vielām nekā
tie bija pirms 100 gadiem.

Es tikko runāju ar pētnieku UC Deivisā, un viņš man to teica
vai viņš stāstīja par pētījumu, kuru veica tur, kur viņi biopsiju veica
tauki, sievietes tauki, tauki sievietēm, mūsu zemādas tauki. Es nezinu, kāpēc
viņi nedarīja vīriešus, bet darīja sievietes, un tā vēl 1945. gadā
sieviešu tauku sastāvs bija apmēram 6% šāda veida polinepiesātināto tauku
taukskābes, ko sauc par linolskābi, kas ir visizplatītākā taukskābe,
polinepiesātinātās taukskābes un sojas eļļa. Seši procenti, 6% varbūt 7% a
no tā sastāvēja sievietes tauki.

Tagad jūs veicat sievietes tauku audu biopsiju, un tie ir aptuveni 20%
un 25% linolskābes, labi? Tātad linolskābe ir polinepiesātināta taukskābe
skābi, un tas ir ļoti uzņēmīgs pret oksidēšanos, un šīs lietas sauc par brīvām
radikālas kaskādes, par kurām mēs rakstām, kas veicina iekaisumu, un
kas būtībā paātrina novecošanos, tie vājina mūsu saistaudus tā
ka mēs esam vairāk pakļauti celulīta attīstībai šī un pēc tam viņi
Nedeg arī enerģijas dēļ, tāpēc tas mums apgrūtina svara zaudēšanu, kā arī
mūsu smadzenes tagad ir izgatavotas no šīs polinepiesātinātās taukskābes, kurai ir nosliece
līdz oksidācijai, un, tā kā mēs neesam ēduši normālu pārtiku, mēs to nedarām
ir pietiekami daudz antioksidantu, lai kontrolētu visu oksidāciju. Un tā, kas mums ir
ir mūsu tauku audu novirzes, kur celulītu mēs iegūstam daudz vieglāk nekā
mums vajadzētu. Esmu redzējis mazuļus ar celulītu.

Keitija: Ak, mans labestība.

Dr Keita: Jā. Es domāju, ka jums vajadzētu spēt saspiest mazuļa ādu un
tas vienkārši ir ļoti patīkams burvīgs tauku krokas pirkstu galos. Bet kas
tagad notiek, vai jūs varat kopā moosh mazuļa vēdera taukus, un jūs redzat
dimples tur. Un tas vēl nekad nav noticis. Nu, es atceros, kad es
bija bērns, kurš praktiski atgriezās 1800. gados. Mani mazie brāļi un
māsas, viņu āda to nedarīja. Viņiem tas nenotika.
Un jūs paskatāties uz slavenībām un nejaukajiem attēliem, kurus paparaci uzņem
un, kaut arī viņu ķermeņa tauku procentuālais daudzums ir kaut kur pazemināts, tas patīk
10% līdz 12%, jūs joprojām redzat celulītu. Un tas ir tāpēc, ka trūkst celulīta tauku
pietiekams kolagēna atbalsts, jo to burtiski apēdis
iekaisums, ko izraisa fakts, ka mūsu tauki tagad sastāv no tā
iekaisuma taukskābes. Mēs ķīmiski esam atšķirīgi nekā 50 gadus
atpakaļ, un neviens par to nerunā, tāpēc man vajadzēja par to runāt
atjauninot mūsu grāmatu.

Keitija: Pilnīgi. Patiesībā es zinu diezgan daudzas sievietes, par kurām ir tik šausmas
viņu celulītu, kuru viņi ir devušies pie ārstiem un plastikas ķirurgiem, mēģinot novērst
tas viņiem visiem ir pateikts, tas ir tikai ģenētiski. Tur ir
neko nevar darīt, lai to kontrolētu, izņemot ķirurģisku iejaukšanos vai visu citu
lieta ir tāda, ka viņi tirgojas. Un tāpēc man tas patiešām ir pārsteidzoši
ka jūs izveidojat šo savienojumu, jo, kā jūs teicāt, neviens nerunā
šo.

Dr Keita: Jā. Un tas ir taisnība, ka tad, kad jums ir atbalsta struktūras
jūsu celulīts, piedodiet, jūsu taukos, tiklīdz ir nēsātas atbalsta struktūras
iekaisuma dēļ viņiem būs vajadzīgs ļoti ilgs laiks.
Tas ir tāpat kā kaulu aizstāšana notiek septiņu gadu ciklā. tas ir lēns
process, un kamēr … nav tā, ka jūs neko nevarētu darīt, jūs saņemat
jūsu ķermeņa tauku procentuālais daudzums ir pietiekami zems, un jā, jums tas nebūs
bedrīte, bet tas nav īsti tā, kā tas ir … Mēs, agrāk, jūs neredzētu
celulīts, līdz esat piecēlies, lai atrastos kaut kur ap 30% -40% ķermeņa tauku.
Tagad jūs to redzat cilvēkiem ar 10% ķermeņa tauku, kas robežojas ar
neveselīgs zems ķermeņa tauku daudzums. Pavairošanai nepieciešami apmēram 10%
ķermeņa tauki jūsu hipofīzes, olnīcu, virsnieru dziedzera piekļuvei visām funkcijām
parasti optimālai auglībai.

Keitija: Jā, pilnīgi. Nu, lai piesietu arī citu lietu, kas bieži vien ir salikta
šajā vienādojumā ir holesterīna lieta. Un man ir tik daudz lasītāju, kas
atstājiet komentārus pēc “ piekrītu jums un piesātinātie tauki ir
acīmredzami veselīgi. Es tos vienkārši nevaru ēst, jo man ir augsts holesterīna līmenis ” Tātad
runājiet par to, kā holesterīns iekļaujas šajā.

Dr Keita: Mums ir vesela nodaļa par to, jo tas ir tik svarīgi
saprast. Tātad, kā jau minēju, piesātinātie tauki jūsu organismā nekļūst
asinsritē brīvi. Tāpat kā smērviela, kas ceļo … tā pārvietojas šajās struktūrās, ko sauc
lipoproteīni, un mēs varam ēst vairāk piesātināto tauku, un mūsu ķermenis to vienkārši ražos
vairāk lipoproteīnu, un lipoproteīnu uzdevums ir nodrošināt, lai neatkarīgi no taukiem
mēs ēdam, un patiesībā, neatkarīgi no tā, ko mēs ēdam, jo ​​tas viss ne tikai patīk
tauki, tajos ir arī taukos šķīstošie vitamīni un taukos šķīstošie antioksidanti un citas lietas
mēs neuzskatīsim par obligāti taukiem. Tātad, piemēram, A vitamīns ir mūsu
lipoproteīni, E vitamīns ir mūsu lipoproteīnos.

Tātad šo lipoproteīnu uzdevums ir veidot un tos sākotnēji veidot mūsos
zarnas pie mūsu zarnām tieši tajā vietā, kur tauki nonāk mūsu ķermenī, tie
tiek nekavējoties iesaiņoti lipoproteīnu tipā, kas ir vislielākais
no visiem sauktajiem kilogramu mikroniem. tas ir vislielākais veids, jo tas ir pilns ar taukiem un
tās uzdevums ir plūst asinīs un piegādāt šīs barības vielas
audi, kuriem tas nepieciešams. Tātad, visi mūsu ķermeņa audi vai šūnu membrānas
mūsu ķermeņa audi ir izgatavoti no taukiem un holesterīna. Un tā viss mūsu ķermenis
audiem nepieciešama jauna piegāde.

Un tāpēc, ka šīs lietas dara un kā tās šeit piegādā mazliet tauku
un tur viņi saraujas un kļūst nedaudz mazāki, un kādā brīdī viņi arī
uzsūcas aknās, kas tās pārsaiņo ar dažiem labumiem
aknas padara, jo aknās tiek ražoti arī daži taukos šķīstoši vitamīni un
lietas. Tas pārstrādā D vitamīnu no vienas formas citā formā un pēc tam
var to iesaiņot lipīdu olbaltumvielās, kā arī vienkārši saglabāt lipoproteīnus
atsvaidzināts. tas ir tāds pats kā veļas mazgāšana. Jums jāsaņem savārstījums
off un sīkumi. Nu, tas pats ir vajadzīgs ar lipoproteīniem.
Viņi atsvaidzinās aknās un pēc tam izspļauj aknās,
ievērojami mazāks nekā sākotnējais kilograma mikrona lielums, bet tomēr diezgan
darn liels, un tos sauc par VLDL lipoproteīniem, un tad tie cirkulē apkārt
līdz viņi ir mazliet mazāki, nedaudz mazāki un pēc tam kļūst par ZBL.

Tagad ZBL, kuru jūs droši vien esat dzirdējis, ir tā sauktais sliktais holesterīns, bet tas tā nav
pareizi nosaukts. Tas nav slikti. Tas neko nedara nepareizi. Tas nebija
kas pēc dabas ir paredzēti, lai mūs nogalinātu. Tomēr mēs to atrodam
šis lielais sajaukums starp … mēs joprojām domājam kā Ancel Keys. Mēs joprojām esam
domājot, ka kaut kā pēc būtības šie tauki aizsprostos mūsu artērijā, un tas ir
jo tauki ir cieti un daba vienkārši nezina, kā to atrisināt
neatrisināma tauku uzkrāšanās problēma, lai pareizi cirkulētu artērijās. Tātad
varbūt tie nav piesātinātie tauki, kas burtiski aizsprosto un sastrēgst mūsu artērijās,
bet tas ir viens no šiem lipoproteīniem. Un šobrīd viņi ir mērķējuši uz ZBL.
Nav īsti svarīgi, kāpēc, bet, lai gan es to daru labad
to saprotot, bet es iedziļinos, kāpēc tieši tiem cilvēkiem, kuri to interesē
“ Dziļais uzturs ” septītā nodaļa. Bet ko viņi nesaprot
visa viņu problēma ir tā, ka nav tā, ka lipoproteīni būtu slikti, tas ir
tāpat kā jebkas cits, tie var kļūt disfunkcionāli. Tāpat kā jebkura veida šūnas var
vairs nedarbojas un noved pie slimības, un to izraisa kramijs
diēta, kurā mēs visi esam, visa šī lētā, pārstrādātā pārtika.

Tātad, kas notiek, kad mēs izmantojam visu šo lēto pārstrādāto pārtiku, tas ir mūsu
lipoproteīni nedarbojas pareizi. Un tikai tāpēc, kā mēs varam
izmērīt noteiktus lipoproteīnus, ZBL gadās būt viens no lipoproteīniem, kas
mēs jau ilgu laiku esam skatījušies, jo mēs to vispirms atradām. Un
tātad, ZBL lipoproteīni tāpat kā visi pārējie lipoproteīni kļūst disfunkcionāli, un
dažreiz skaitļi nedaudz kāpj, kad tas nedarbojas. Bet
numurs nav problēma. Fakts, ka tas nedarbojas, ir
problēma, kā jūs varētu iedomāties. Jūs varētu domāt, “ Ko es domāju
ar disfunkcionālu? ”

Keitija: Jā, noteikti tāpēc, ka tev taisnība, ka viņi noteikti ir sliktie
puiši, un tas mani sarūgtina, jo, izlasot jūsu grāmatu un redzot dažus
no tā paša pētījuma viņi patiešām vispār nav problēma, bet tomēr tas tā ir
uz kā balstās tik daudz parastā modeļa. Patiesībā, pat ja jūs ejat
lai iegūtu dzīvības apdrošināšanu, pie kuras mēs ar vīru pēdējā laikā strādājam
tikai tāpēc, ka mums ir mazi bērni, viņi mēra jūsu holesterīnu un, ja
ja kāds no tiem ir augsts, to uzskata par riska faktoru. Tātad, jā, iedziļinies nedaudz dziļāk
tajā. Piemēram, kāda ir faktiskā problēma? Kas ir tā disfunkcija un kas
vai tas izriet?

Dr Keita: Tātad disfunkcija ir tāda, ka lipoproteīni vairs nevar darīt to
darbs un viņu uzdevums ir piegādāt šo tauku daudzumu. Viņu uzdevums ir pārvadāt taukskābju barības vielas
caur asinsriti, caur asinsriti, līdz tie nonāk audos
kas tos vēlas, un pēc tam nogādājiet daļu tauku tajos audos un pēc tam
iet tālāk.

Tātad, kad viņi nedarbojas, viņi to nevar darīt. Un tā viņi var būt
disfunkcionāli, jo šūnas tos neatpazīst, lai tās paliktu apgrozībā
pārāk ilgi un tas ir tad, kad cilvēka ZBL pārtrauks nepareizu uzturu, un
tas ir viss iemesls, kāpēc visi domā, ka ZBL holesterīns ir slikts. Tas ir
viss iemesls tieši tur īsumā, jo tad, kad viņi ir
disfunkcionāli tādā veidā, ka šūna tos nevar absorbēt, ZBL paliek
asinsritē, un tāpēc ZBL skaits palielināsies. Un
lai gan tas ir tikai nedaudz uz augšu, tas varbūt ir par 10% augstāks nekā tas būtu
citādi, ka mazais blips ir vainots visās sirds slimībās, un tas ir
absolūti absurds.

Tātad viņi paliek jūsu apgrozībā, kad viņiem ir disfunkcija, un tas tā ir tikai
pārstrādātas pārtikas diētas, augstu ogļhidrātu un
augu eļļas, par kurām es minēju mūsu ķermeni, tagad sastāv
jo, un es to neminēju, mūsu uzturs sastāv no tiem un
ap … kā es uz to atsaucos. Es teicu, ka viņi sojas pieauga apmēram 2000 reizes
naftas, bet vidusmēra amerikāņi saņem apmēram 35% līdz 45% no viņu
kopējās dienas kalorijas no šāda veida nedabiskajiem taukiem. Un tas nekad nav bijis
noticis iepriekš, un mūsu ķermeņi ar tiem netiek galā. Un sekas
tas ir tāpēc, ka mēs ar viņiem nevaram rīkoties, tāpēc, ka viņi ir pakļauti
līdz oksidācijai, un mums to var būt tikai tik daudz, kamēr mēs sākam zaudēt
oksidēšanās reakciju kontrole. Un tā oksidēšanās reakcijas, kas izraisa
lipoproteīni kļūst disfunkcionāli, jo oksidēšanās iznīcina
lipoproteīna daļiņas funkcionalitāte.

tas ir kā lāzers & iedomājies kā Zvaigžņu karus, kur viņiem patīk …
uzbrūk kā Nāves zvaigzne ar visiem tiem lāzeriem un tamlīdzīgajiem, un
lāzera stari liek uzsprāgt uz Nāves zvaigznes virsmas. Nu,
tieši tā notiek ar lipoproteīniem oksidēšanās dēļ
reakcijas izraisa brīvo radikāļu kaskādes, kuras kinda sorta uzspridzina olbaltumvielas
uz šo lipoproteīnu virsmas, kuri cenšas virzīt savu darbu, ir
pārliecinieties, ka tauki tiek piegādāti. Un kad šie proteīni ir
iznīcināta, šī funkcionalitāte tiek iznīcināta, tauki nevar tikt piegādāti, lai viņi tos piegādātu
vienkārši paliek apgrozībā, viņi paliek un paliek, un paliek, un
galu galā lipoproteīni laika gaitā vienkārši sadalās, un tagad jums ir tauki
kas nevar palikt apturēts, un tagad jūs nonākat pie tā sastrēguma
artērijas situācijas odere. Un tā jūs saņemat arteriosklerozi, tā tas ir
kā veidojas plāksne.

Keitija: Maniem dēliem patiks jūsu līdzība ar Zvaigžņu kariem, lai palīdzētu to izskaidrot. Tātad
pamatojoties uz jūsu teikto, tad kā statīni iekļaujas vienādojumā, jo
jūs dzirdat daudz par viņiem, un viņi ir vieni no visbiežāk izrakstītajiem
narkotikas šobrīd, ja es to saprotu un pat ir bijuši ieteikumi
dodot tos bērniem un ievietojot ūdensapgādē. Bet balstoties uz
tas, ko jūs tikko teicāt, šķiet, ne tikai tas, ka tas nebūs efektīvs, bet arī
tas varētu būt diezgan bīstami. Kā statīni iekļaujas?

Dr Keita: Tātad statīni patiešām palīdz dažiem cilvēkiem, un tie palīdz tiem cilvēkiem, kuri
nevēlaties vai nespēj pārtraukt ēst šīs pretiekaisuma augu eļļas,
vai arī viņi nevēlas vai nespēj samazināt uztura ogļhidrātu daudzumu, jo
abas šīs lietas sabojās jūsu lipoproteīnus, un trešā lieta ir
viņi nevēlas vai nespēj atmest smēķēšanu, jo smēķēšana veicina
oksidatīvo stresu un arī bojā lipoproteīnus. Tātad statīni gatavojas palīdzēt
šiem cilvēkiem mazliet, un iemesls, kāpēc viņi palīdz šiem cilvēkiem, ir tāpēc, ka
kad jūs saindējat aknas ar statīniem, jūsu ķermenis to nespēj
ražo holesterīnu, tāpēc tas kļūst izsalcis tiem lipoproteīniem, lai
tie uzsūcas ātrāk. Tātad tas viņus vairāk izved no apgrozības
ātri, un tā ir laba lieta, jo ilgāk viņi paliek apgrozībā,
jo lielāka iespēja viņiem ir, ka lāzera uzbrukums sabojā olbaltumvielas, kas
atrodas uz lipoproteīnu daļiņu virsmas.

Tātad statīni, jo viņiem patīk … es domāju, ka viņi patiešām saindē aknas un
pārējie ķermeņa audi, kuros tie nonāk, bloķē enzīmus
holesterīna prekursora ražošana, lai tie pasliktinātu pat jūsu
smadzeņu spēja radīt holesterīnu. Un galu galā viņi to izraisīs
kāda cita problēma, viņi samazinās jūsu sirds slimību risku un
insults, bet mana pārliecība ir tāda, ka viņi gandrīz vienmēr turpinās pārvietoties
ap kuru slimību jūs mirsiet, jo tie saindē jūsu ķermeni
spēja radīt ne tikai holesterīnu, bet arī dažas svarīgas lietas
imūnsistēmas darbība un muskuļu darbība, tāpēc tie vājina sirdi
muskuļi, tie vājina muskuļu audus kopumā, tie samazina smadzeņu spēju
lai ražotu holesterīnu, tāpēc es uzskatu, ka mēs atklāsim, ka tie samazinās
smadzeņu audi. Viņi faktiski izmanto statīnu, lai veicinātu vai izraisītu dzīvnieku
demences modelis. Tātad, jūs zināt, ko tas jums saka?

Keitija: Jā, tam noteikti ir jāpaliek cilvēkiem apstāties, pirms tas tiek izdarīts
vai man vajadzētu mainīt savu uzturu, vai man vienkārši vajadzētu lietot statīnus.
Tāpēc, pirms mēs esam pārāk iedziļinājušies šajā jautājumā, es vēlos atgriezties un runāt par
četri pīlāri, kas jums ir jūsu grāmatā, jo man šķiet, ka mēs tam pieskaramies
daudz punktu, kas viņiem patiešām ir aktuāli. Tātad, vai jūs varat mums dot
pārskats par to, kas ir šie četri pīlāri un cik tie ir tik svarīgi?

Dr Keita: Jā, tāpēc tie ir svarīgi, jo četri pīlāri ir tādi, kā mēs varam
pārņemiet kontroli atpakaļ, pārņemiet kontroli pār mūsu veselību. Un kādi viņi ir, tie ir
ir visu tradicionālo virtuvju elementi, kas ir universāli visiem tradicionālajiem ēdieniem
virtuve, kuru apskatīju simtiem visā pasaulē. Un četri
elementi, kas ir kopīgi visām tradicionālajām virtuvēm un patiesībā
stratēģijas vairāk nekā līdzīgas sastāvdaļām. Tātad, vai vēlaties, lai es viņus uzskaitītu?
Keitija: Jā, tas būtu lieliski.

Dr Keita: Labi. Tātad mums ir svaigi ēdieni, piemēram, salāti, vai neapstrādāti, nevārīti
dzīvnieku izcelsmes produkti, tāpēc, piemēram, suši, ir svaigas pārtikas vai svaigpiena piemērs. Es esmu
liels svaigu piena produktu cienītājs. Un tad mēs esam raudzējuši un sadīguši
pārtikas produkti, un tie ir kā skābēti kāposti vai jogurts vai dzīvā kultūrā audzēti Lactofermented
pārtikas produkti un sadīguši, piemēram, jūs varat mērcēt savus graudus vai jūs
pirms to vārīšanas var nedaudz iemērc jūsu riekstus un sēklas. Un tā
faktiski paaugstina to uzturvērtību. Un tas ir otrais pīlārs.
Trešais pīlārs ir gaļa uz kaula, tāpēc jūs gatavojat visu gaļas daļu
dzīvniekam patīk ar visiem taukiem un, ja tas ir piemērots, piemēram, ar vistu ar
arī ādu un pat kaulus, un jūs to pārsniedzat un darāt
kaulu un visu locītavu un saistaudu, kas tur kaulus, izmantošana
kopā, un jūs iegūstat dažus patiešām svarīgus savienojumus, kas darbojas tāpat
augšanas faktori jūsu locītavām un visiem jūsu kolagēna materiāliem.

Un tad pēdējais pīlārs ir orgānu gaļa. Orgānu gaļa patiešām ir … tie
bija pirmās lietas, kas pazuda no amerikāņu galda, jo es
padomājiet … labi, daļēji tāpēc, ka viņi tika novirzīti tādām lietām kā līme, paklājs
pamatne un lolojumdzīvnieku barība, bet arī tāpēc, ka tie negaršos labi, ja vien
tie ir pilnīgi svaigi un ir daļa no tā, kas ar … notika pagātnē
50 gadi ir tas, ka mēs visu centralizējām, lai mūsu pārtika tiktu apstrādāta
tūkstošiem jūdžu attālumā no mūsu dzīvesvietas, un jūs vienmēr nevarat to darīt
iegūt šo orgānu gaļu, kas cirkulē ap svaigu. Un viņi arī ņem daudz
prasme sagatavoties, tāpēc lielākajai daļai amerikāņu ir zināma pieredze ar aknām.

Bet, kad šī valsts tika dibināta, patiesībā ir Džordžs Vašingtons
un mūsu dibinātāji, viņi ēda kā sirds, un viņiem bija desa
izgatavots ar nierēm, kas pildītas tās iekšpusē, un kaulu smadzenēs, ausīs un degunā
viss. Un to darīja visas tradicionālās kultūras un visi šie
dažādas ķermeņa daļas ir noslogotas ar atšķirīgu uzturvielu profilu. Un tā
tāpēc viņi ir svarīgi, jo svarīga ir arī muskuļu gaļa. Tas dod
mums daudz olbaltumvielu, un mēs runājām par govi, tas dod jums arī dzelzi
kad jūs runājat par vistu, tas dod jums arī B vitamīnus un cūkgaļu
tāpat. Bet orgāniem ir arī savi unikālie uzturvielu profili un
viņiem ir daudz vitamīnu un citu lietu, kuras mēs ne vienmēr darām
domājiet par vitamīniem, piemēram, holīnu un lecitīnu, un dažādu veidu taukiem
skābes un citas lietas. Un tās lietas, kas mums nepieciešamas, bet kuras mēs vienkārši nesaņemam
tagad, jo mēs patiešām galvenokārt koncentrējamies uz dzīvnieku izcelsmes produktiem
muskuļu gaļa.

Šīs četras stratēģijas ir tas, kā cilvēki visā pasaulē tūkstošiem cilvēku
paaudzes no savas barības ieguva maksimālo barības daudzumu
vide. Un tā ir patiešām veselīga uztura definīcija neatkarīgi no tā
kur tu dzīvo. Tāpēc tas darbojās Aļaskā, kur cilvēkiem nebija daudz
svaigi dārzeņi, bet viņiem joprojām bija daudz
daudz neapstrādātu un dzīvnieku, piemēram, neapstrādātu roņu, un tie patiešām fermentētu tāpat
vaļu, jo valis ir tik milzīgs, ka jūs to visu nevarat ēst tā, lai viņi
apglabāja dažus pazemē, kur tas rūgst. Viņi to nekad nav gatavojuši
jo kur viņi dabūs … tas nav tā, ka viņiem būtu daudz malkas
apkārt.

Aļaskas vietējie iedzīvotāji, patiešām ziemeļu klimats, ēda daudz dzīvnieku produktu
neapstrādāts, un, to darot, jums nav nepieciešams tik daudz augu materiālu
jo viena no labākajām lietām dārzeņos ir tā, ka tie mums dod daudz
antioksidanti, bet, ja jūs negatavojat ēst, jūs tos neiznīcināt
antioksidanti gaļā. Tātad jūsu dzīvnieku izcelsmes produkti tiks piekrauti
arī antioksidanti.

Keitija: Jā, man liekas, ka jums ir līdzsvarotākais skats uz to, kādu es jebkad esmu redzējis
un tas ir tāpēc, ka tas nepatīk kā ļaut visiem lēkāt uz Vidusjūru
un ēst tieši tos pašus ēdienus, ko viņi ēd Vidusjūrā
tas viņiem strādā, un tas ne tikai ļauj visiem pāriet uz jebkuru diētisko lietu
ir populāra tajā laikā, bet, aplūkojot tos visus, ir
kopīgo atrašana. Un tas, kas man arī patīk jūsu pieejā, ir līdzīgs
jūs sapludinājāt tradicionālo un visu gudrību, ko mēs zinām no tūkstošiem cilvēku
un tūkstošiem gadu tikai tradicionālās kultūras, kas ēd intuitīvi
ar mūsdienu zinātni.

Tātad jūs runājat par to, kā pārtika virza mūsu šūnu augšanu un kā pārtika var
faktiski maina mūsu DNS, un es to mīlu. Šis ir pētījums, kas man patīk
lasot, un tas mani uztur naktīs, jo mēs kādreiz domājām, ka DNS ir
stāvošs un ka tas īsti nemainās un, tiklīdz jūs to saņēmāt, jūs esat …
iestrēdzis pie tā, bet jūsu pētījumi tam ir pretrunā, un jūs esat atraduši dažus
aizraujošas lietas, par kurām jūs runājat, tāpēc es labprāt iedziļinātos kā
pārtika ietekmē mūsu DNS un visu šo ainu. Paskaidrojiet to mums.

Dr Keita: Tātad jā. Tāpēc es domāju, ka mūsu DNS ir taisnīga, tā patiešām ir veca,
tas ir humongous, tur ir kodēti miljardiem un miljardiem datu bitu
mūsu DNS, kas atrodas katrā mūsu šūnā, un tā ir izdzīvojušā. tas ir
pastāvēja tik ilgi, cik ir bijusi dzīve uz zemes. Tātad, daži ļaudis
domā, ka dzīve uz zemes sākās pirms trīsarpus miljardiem gadu un tā
nozīmē, ka mūsu DNS visu šo laiku var būt pagarināts. Un katru gadu tā
izdzīvo, kļūstot gudrāks un apgūstot jaunas stratēģijas un faktiski iegūstot
ilgāk.

Tātad mums tagad ir diezgan gara DNS, salīdzinot ar sākotnējām dzīvības formām
uz zemes, kur nebija pat baktēriju, tās bija arhebaktērijas
ļoti atšķirīgi un var dzīvot kā tūkstošiem gadu. Viņi faktiski ir atraduši
daži atklāti cietā klintī. tas ir patiešām pārsteidzoši, ko var darīt dzīve uz zemes,
bet visu šo laiku DNS ir izdzīvojis, pieņemot lēmumus, un tas tiešām ir
nav iespējams par to runāt, nedaudz antropomorfizējot un
rīkojoties kā DNS, patiešām ir savs intelekts, jo tā reaģē uz ko
mēs ēdam.

Piemēram, ja mēs ēdam mazāk olbaltumvielu, labi, mūsu DNS reaģē, sagatavojot
nākamā paaudze ir fiziski mazāka, jo mūsu kauli ir par 90%
olbaltumvielas. Ja mēs ēdam vairāk olbaltumvielu, tad mūsu DNS reaģē, protams, ja
mēs esam bērns, ieprogrammējot mūs augt lielākiem, bet arī sagatavojot
DNS, kas atrodas sievietes olnīcās vai vīrieša sēkliniekos, lai sagatavotu nākamās
lai šī olbaltumviela būtu gatava to izmantot. tas nav tikai
olbaltumvielām, tai ir jānāk arī kopā ar visām minerālvielām, ko ražo kaulos
no visām šīm lietām. Bet tāpēc dažas sacensības ir garākas par
citi. tas ir tikai tāpēc, ka paaudzē paaudzē viņi ir ieguvuši
salīdzinoši vairāk vai mazāk olbaltumvielu un visu pārējo kaulu veidojošo minerālu. Tātad
tas ir tikai viens piemērs.

Bet visas atšķirības starp visām sugām ir balstītas uz piemēriem, piemēram
tas tā nav nejauša mutācija un atlase. Tātad šis modelis tika ierosināts
kā viens no iespējamajiem modeļiem 1880. gados, bet bija arī cilvēki, kas bija
sakot tur kaut ko citu. DNS ir kaut kas raksturīgs tam
vada to, DNS pieņemtos lēmumus. Tātad tas viss nav nejauši. Tas nav
patiesībā es nesaku neko pavisam jaunu. Mums vienkārši ir daudz jauna
pierādījumi par to, kāds ir mehānisms, ar kuru mūsu DNS vienmēr ir darbojies
pieņēma saprātīgus lēmumus, kas nebija nejauši. Un tāpēc, jūs zināt, es esmu
kaut kā aizskar ideja, ka visa dzīve uz zemes ir tikai nejaušības virkne
mutācijas. tas nav nejauši. Mūsu DNS ir kodēts intelekts, un
mēs tikai sākam saprast neticami sarežģītos mehānismus
aiz tā.

Tomēr par to mēs runājam par to, kā … ne tikai kā gēnu ekspresija
mainās tā, ka tāpat kā jums varētu būt tāda pati DNS varbūt kā jūsu tēvam, bet
galu galā būsi garāks, jo tavi kauli un šūnu izpausme tevī
kauli, lai iegūtu vairāk kaulu materiāla, bija tikai lielāki. Tātad viņi auga ātrāk.
Tātad jums var būt viena un tā pati DNS, bet tā izpaužas atšķirīgi. Bet laika gaitā
jūs to darāt atkal un atkal, un jūs faktiski varat iegūt mutācijas.
Es domāju, ka mēs tos saucam par mutācijām, bet tie nav nejauši, nevis pilnīgi nejauši
un tās faktiski ir burtu koda izmaiņas, un tās var būt izdevīgas
vai arī tie var būt kaitīgi. Viņi mēdz būt izdevīgi un kaut kas tāds
mēs varam pielāgoties, kad to virza barības vielu pārpalikums un tā mēdz būt
slikti pielāgoties, kad tas ir ātri un to vada toksīns, labi, un tāpēc mēs tagad
ir lietojuši šos toksīnus 50, 60, 70 gadus, šie
polinepiesātinātās taukskābes, un viens no lielākajiem atklājumiem, lielākais
autisma izpratnes sasniegumi bija tādi, ka mēs saprotam, ka tas tā ir
Gandrīz 50% no tā ir ģenētiski, un ar ģenētisko es domāju, ka ir jauni
mutācijas bērniem ar autismu, kuru nebija viņu vecākiem.

Keitija: Oho. Tas tiešām ir ļoti pārsteidzoši.

Dr Keita: Jā. Aptuveni 50% no tā izraisa šīs ģenētiskās mutācijas,
un tā nav tikai viena mutācija, tā patīk 10 jaunas mutācijas, ar kurām bērni ar
ir autisms, kas nepastāvēja viņu vecākiem un kas viņu vecākiem nepastāv
brāļi un māsas. Es uzskatu, ka tas galvenokārt nāk no šiem dārzeņiem
eļļas, jo, sadaloties, tās sadalās zināmās
genotoksīni. Viens no piemēriem ir 4HNE, tas ir ķīmiskais nosaukums 4-
hidroksinonēnāls, kas ir zināms kancerogēns, un tas izraisa DNS pārtraukumus. Tāpēc tas
izraisa DNS mutācijas nejaušā veidā, nepareizi adaptīvā veidā
šī izlūkošanas sistēma ir tā, kas ir iebūvēta mūsu DNS, ar to nevar tikt galā
jo tas ir burtiski nejaušs toksīns.

Tas ir kā starojums. Mēs to visu nevaram apstrādāt. Tāpēc tam nav pretindes.
Vienīgais risinājums ir no tā izvairīties. Un tāpēc es saku vienu no visvairāk
svarīgas lietas grūtniecēm ir jādara, kamēr viņi domā
samazināt alkohola daudzumu un turēties prom no cilvēkiem, kuri ir
smēķējot, ir svarīgi atturēties no čipsiem, kartupeļiem, uzkodām, veikalā nopērkamām
salātu mērce, veikalā nopērkamas mērces un ātrās uzkodas, jebkas, kas tiek cepts ātri
pārtika, jo tas būs absolūti piepildīts ar šiem
briesmīgi toksiski savienojumi no augu eļļām, kuras ir sasildītas un
atkārtoti uzsildīts.

Keitija: Jā, tas ir tik svarīgs padoms, un es domāju, ka tas ir biedējošs un pārsteidzošs
kad sākat aplūkot etiķetes, cik daudz katram pārstrādātam ēdienam ir
šāda veida tauki tajā gandrīz bez izņēmuma. Un tāpēc jūs daudz runājat par
atgriežoties pie tradicionālajiem ēdienu veidiem un gatavojot tik daudz no mājām
pēc iespējas. Es domāju, ka tas ir tik svarīgi, bet it īpaši, kā jūs sakāt laikā
grūtniecība, jo tās laikā jūs burtiski būvējat cilvēku
laiks.

Dr Keita: Jā. Un tās nav tikai sievietes. Vīrieši faktiski ir atrasts
spermai ir arvien lielāks mutāciju skaits, kad viņi kļūst vecāki.
Un tāpēc man patīk domāt par to tā, it kā jūs būtu puisis un jūs ieiet iekšā
Makdonalds, un jūs saņēmāt milzu kartupeļus ar kartupeļiem vai varbūt to KFC,
ir taukainā vista, līdz brīdim, kad jūs ejat ārā, jūs esat patērējis
pietiekami daudz toksisku savienojumu, kurus jūs faktiski esat ievērojami novecojuši.
Un jūs paātrināt jaunu mutāciju radīšanas procesu DNS
tas ir jūsu spermas iekšpusē ar šo maltīti. Tātad, mazāk no šīm maltītēm, ko jūs
ja jūs esat puisis, jo mazāk būs to mutāciju
uzkrāt.

Tāpat kā mēs daudz runājam par to, cik svarīgi ir sievietēm būt veselām un
tas, kas mums jādara auglības labā, bet patiesībā tas ir vīrieši, kas ražo
šie nikni spermas daudzumi. Tāpat kā es domāju, ka viņi ražo pilnīgi jaunu
partijas ik pēc 28 dienām, kamēr mēs esam dzimuši ar visām olām, kādas mēs jebkad esam
būs. Bet tie ražo kā miljardus, un tas ir scenārijs, kurā, ja
jums nav pareizas diētas, būs daudz vairāk kļūdu
un šīs kļūdas, daudzas no tām pastāvīgi ietekmēs
jūsu ģimenes mantojuma nākotne.

Keitija: Jā. Cik svarīgi ir zināt un arī, man jājautā, jo es
jūties kā šis … šobrīd ir vairāk zināšanu par ģenētiku un cilvēkiem
var iegūt tādus testus kā 23andMe, lai uzzinātu par gēnu mutācijām un to
veida lieta. Tātad saprotot, ka DNS nav nemainīgs un ka tas ir
pielāgoties ļoti svarīgu iemeslu dēļ, vai tā var pielāgoties cilvēka dzīves laikā?
mūžs? Tāpat kā cilvēks varētu redzēt dažādus rezultātus šāda testa laikā
pamatojoties uz izmaiņām, ko viņi veic, vai mēs zinām?

Dr Keita: Nu, jā, jo parasti tās nebūs labas pārmaiņas,
diemžēl. Tātad viena veida vēzis, ko sauc par hronisku mieloleikozi, ir
mutācija, kas attīstās cilvēka dzīves laikā. to sauc par
Filadelfijas hromosomu, un tas izraisa balto asins šūnu dalīšanos
kontroli, un tas noved pie šāda veida leikēmijas. Tātad pilnīgi. Bet iekšā
tādus terminus kā jūs varat labot kā iepriekš izstrādātu … vai kā mutācijā
ka jūs mantojāt. Diemžēl tas nav iespējams. Es labprāt teiktu jā, bet
fakts ir tāds, ka tas nav iespējams.

Bet, ja jūs ēdat patiešām labu diētu, jo es uzstāju, ka mūsu DNS ir diezgan
spējīgs pielāgoties, tai ir šī inteliģence, kuru mēs īsti nesaprotam,
tas spēj labāk pieņemt lēmumus par labi, labi, tāpēc varbūt šim gēnam ir
tika izņemti no komisijas, tāpēc mēs uz to tik ļoti nepaļausimies. Mēs mēģināsim
tā vietā izveidojiet vairāk šī cita gēna. Un patiesībā to pierāda
noteiktas smadzeņu zonas, ko sauc par karstajiem punktiem, ir vairāk pakļautas mutācijām nekā
citi, un tie tika atrasti, mēģinot izprast autismu,
viņi atklāja, ka pēdējā laikā ap … vai es esmu daudz vairāk mutāciju
atvainojiet, ka mutācijas, kuras mēs redzam bērniem ar autismu, ir šīs karstās
plankumi. Un šie karstie punkti atrodas vietās, kur DNS vijas ap a
histons, kas ir šūnas DNS organizējošā daļa ļoti strauji, tātad
tur ir ļoti straujš pagrieziens, tāpēc tas ir vairāk kā ķīmiski, tas ir zem vairāk nekā
stress vienalga.

Tātad tas notiek biežāk apgabalos, kas nesen ir vai ir atšķirīgi
mūs no šimpanzēm. Tas, kur mums ir dažādi gēni smadzeņu veidošanai
nekā kā šimpanze, jo mūsu smadzenes ir daudz lielākas nekā a
šimpanzes, labi, tās ir diezgan nesenas izmaiņas, un tās ir tik karstas
plankumi, kas tagad ir pakļauti visām šīm autisma mutācijām, tāpēc
DNS struktūra ir … tas, pie kā es nonāku, ir tāda, ka DNS struktūra ir tāda, ka
jums būs mutācijas noteiktās konkrētās vietās, kas bija adaptīvas,
pa labi? Kad vien mēs gājām, jūs zināt, ka mums ir mazākas smadzenes
lielākas smadzenes bija tāpēc, ka mūsu uzturs mainījās tā, ka
mums bija papildu materiāls, lai palielinātu smadzenes, bet tagad mūsu diētas ir
mainās tā, ka mūsu smadzeņu materiālu nevar ražot
pareizi.

Un atkal DNS mēģina pielāgoties, mainot mūsu smadzenes. tas ir tikai tas
tas ir toksisks iedarbības veids, ar kuru mums nekad iepriekš nav nācies saskarties.
Mūsu ģenētiskajā vēsturē nav nekā tāda, kas ar to varētu tikt galā, tāpēc tas nav
novedīs pie pozitīvām pārmaiņām. tas tikai novedīs pie slimībām un
to mēs redzam. Tāpēc mums ir jātiek prom no šiem
lietas.

Keitija: Tam ir tik liela jēga, un tāpēc mēs dzirdam arvien vairāk par to
tādas lietas kā epigenetika, un es jūtos tā, kā tas parādās, un es
jums ir daudz mazāk sapratnes nekā jums, bet tas šķiet saprātīgi
un jūtieties brīvi mani izlabot, kad jūs dodat savu ķermeni
bloķē, ko tas būtībā neizmanto, tāpēc jūsu ķermenim ir jāizmanto tas, kas tam ir.
Un tas vecais teiciens par jums ir tas, ko jūs ēdat, galu galā ir taisnība, bet kad
jūs esat devis ķermeņa šūnām, ka tās neatpazīst un nezina, kā
lietot, bet sakiet, ka tam ir jābūt tādam kā ādas šūnā. Vai tas palielina
noteiktu veidu vēža iespējamība?

Piemēram, ādas vēzis, jo mēs zinām, ka saule ir ārkārtīgi svarīga a
daudz veidu, mums tas ir vajadzīgs D vitamīnam, gaismas signāliem un diennakts
ritms, bet arī tagad cilvēki domā, ka saule ir vienāda ar ādas vēzi un sauli
iedarbība ir slikta. Kā tas tur spēlē un vai tas tā varētu būt
būtībā mainot mūsu šūnas mūsu ķermenī, tas zināmā mērā to izraisa?

Dr Keita: Jā, absolūti, jo kā jau minēju, kad pārbaudījām, kas ir
taukaudi ir izgatavoti no tiem, tie ir mainījušies no 6% uz 7% no tā
polinepiesātināto taukskābju, ko sauc par linolskābi, apmēram 20% līdz
25%, labi, tās polinepiesātinātās taukskābes, kad tās skar UV starojums
starojums, tie var izraisīt daudz vairāk iekaisuma nekā tad, kad
trāpās mononepiesātinātās vai piesātinātās taukskābes, kas atrodas mūsu ādā
starojums. Tātad, ka iekaisums galu galā notiks, labi, viņi to sauc par bezmaksas
radikālas kaskādes, kas ir tieši tās lietas, kas to izraisa
starojums izraisa vēzi, ir saistīts ar brīvajiem radikāļiem un lielu enerģiju
molekulas, kas bojā DNS.

Tātad, kad jūsu āda ir sasēdusies, šī linolskābes laika bumba sēž
savā ādā … Es domāju, ka jūs to varētu salīdzināt ar tādu kā sausu tinder sausā
mežs. Un zibens spēriens izraisīs daudz vairāk ugunsgrēku, ja tas būs sauss un
ka linolskābe ir sausais sāls. Tā kā, ja jums būtu vairāk antioksidantu vai
vairāk piesātinātās taukskābes, tas būtu kā mitrāks mežs, lai, ja jums būtu
zibens spēriens no UV, zibens ir saules UV līdzība, tu esi
tas būs daudz vairāk enerģijas, bet daudz ātrāk
remdēts. tas neizraisīs plašu kūlas ugunsgrēku.
Tāpēc es domāju, ka mēs redzam tik lielu incidentu pieaugumu
no ādas vēža.

Keitija: Tam ir jēga. Vai tas notiek arī pretēji? Tāpēc es jautāju par
vai mēs varam mainīt mūsu DNS, ko jūs teicāt, iespējams, nav iespējams vienreiz
mums ir mutācija, bet vai mēs zināmā mērā varam ietekmēt mutāciju
tiek izteikts? Citiem vārdiem sakot, piemēram, kādam var būt ģenētika
nosliece uz vēzi, bet vai viņi var kaut ko kontrolēt, ja
tas ir izteikts vai ja viņi patiešām saslimst ar vēzi?

Dr Keita: Pilnīgi. Tātad, jā, mēs zinām, ka tur ir viens no visvairāk
izplatīts vēzis, krūts vēža gēni, BRCA1, dažiem no tiem ir kas
ko sauc par 80% iespiešanos, un tas nozīmē, ka 80% cilvēku
ar šo gēnu iegūs krūts vēzi, bet 20% nesaņems. Tātad jūs varat, ja jums ir
šo gēnu es uzskatu, ka jūs varat palielināt šo procentu jums. Jūs varat
sakrājiet izredzes savā labā ar labāku diētu. Jūs varat palielināt iespēju
ka jūs nonāksiet tajos 20%, kas nekad nesaņems krūts vēzi, vienkārši
uzlabot savu uzturu.

Keitija: Jā, es domāju, ka tas ir svarīgi, lai cilvēki dzirdētu, jo man tas patīk
dažreiz jūs jūtaties kā savu gēnu produkts un tā upuris,
bet tas man ļoti patīk tavā vēstījumā, ka tu dod cerību
jo mums faktiski ir lielāka iespēja kontrolēt, nekā mēs kādreiz domājām. Un
man arī ir jautājums par to, cik daudz jūs kontrolējat
domājat, ka mēs ejam uz priekšu līdz cilvēces nākotnei, jo jūs
sākumā teicu, ka mēs tur esam kaut kā uz zobu nākšanas punktu, piemēram, a
ļoti svarīgs punkts. Un es zinu, kad jūs sākumā lasījāt grāmatu, tā var
šķiet ļoti satriecoši un ka mēs kaut kā zaudējam visas cerības. Bet balstīts
par to, ko jūs zināt, cik daudz mēs kontrolējam nākotni un vai mēs to darām
visi ir veikuši šīs izmaiņas, vai ir pamatoti domāt, ka mēs varētu dažus mainīt
šīs problēmas visā ilgtermiņā?

Dr Keita: Jā. Tātad tā ir krīze. Patiesībā mums ir jāreaģē ļoti ātri un
tā ir steidzama vajadzība, vai arī būs par vēlu, bet mēs joprojām esam šeit. Mēs joprojām spējam
pavairot. Daudzi no mums bez ķirurģiskas palīdzības. Un tas ir pavisam cits
saruna kāpēc tā ir? Kāpēc mums vajag tik daudz operāciju un ķeizargriezienu
pēkšņi, bet tik ilgi, kamēr mēs esam dzīvi un spējam vairoties, un savējie
prāta darbība ir tā, ka mēs to joprojām esam ieguvuši kognitīvi, tad jā, tad tur ir
ceru.

Bet es neteikšu, ka tas būs viegli. Es to nevaru teikt. Visi
vienmēr grib dzirdēt, & ndquo; Nu, kā es varu to nojaukt, lai man nebūtu jādara
tērēt vairāk naudas vai vairāk laika, un es varu pēkšņi iegūt šos visus
veselīgi, barojoši pārtikas produkti manā dzīvē? ” Un tur ir veidi, un es esmu pārliecināts, ka esat
izdarīju to patiesībā, es zinu, ka esat to izdarījis, jo esmu redzējis jūsu receptes. Jūs
dari fantastisku darbu, lai padarītu to pēc iespējas vienkāršāku, bet es nedomāju, ka tevi
ietu tik tālu, ka teiktu: 'Ak, nē, jūs, bērni, tas viss ir tikpat viegli kā
kaut ko iemest mikroviļņu krāsnī, ” pa labi? Ja jūs plānojat uz priekšu, tas var gandrīz
būt, bet jums joprojām ir jāveic šī plānošanas daļa. Un jums tas ir jādara
padariet to par prioritāti, bet tā ir mūsu vienīgā cerība.

Tāpēc es domāju, ka mums ir jāvirzās šajā virzienā, un tur ir daudz, daudz cerību
jo patiesībā mūsu gēni ir gudri un gudrāki par mani. Tāpēc es nevaru
sakiet, tas ir bezcerīgi. Es domāju, ka, ja paaudze un pēc tam vēl viena paaudze un
tad cita paaudze atkāpjas no šīm augu eļļām un atgriežas pie
tradīcijas, ka cilvēki var būt tikpat spēcīgi un izturīgi
un izturīgi, kā mēs bijām pirms 100 gadiem un kādi bija mūsu dibinātāji.
Un es domāju, ka spēcīgākie vīrieši vēsturē, visstingrākie vīrieši vēsturē, mūsu
varoņi, visi ēda šos ēdienus, lai tas būtu vēsts vīriešiem.

Keitija: Jā. Tik cerams, ka tas ir pretējs, tas būs
rezultātu un trīs paaudzēs mēs redzēsim krasas izmaiņas
labi, bet, ja cilvēki to nedara, un, ja mēs turpināsim šo ceļu, ko jūs darītu
gaidīt? Jo, tāpat kā jūs tikko minējāt, mēs redzam vēl nebijušu līmeni
neauglības un reproduktīvās problēmas un līdzīgi kā jūs pieminējāt autismu
pirms tam, cik ātri mēs tiešām varējām redzēt
tas?

Dr Keita: Jā, tā ir nezināma teritorija, bet man jāsaka, pamatojoties uz
fakts, ka tad, kad es pārcēlos no Havaju salām atpakaļ uz cietzemi, gandrīz Havaju salās
nevienam nebija pārtikas nepanesamības. Ļoti reti varēja redzēt, ka kādam ir
piemēram, vairogdziedzeris vai nevarēja ēst soju vai nevarēja ēst piena produktus vai nevarēja ēst kviešus.
tas šeit ir tik neparasti izplatīts, ka tas … tā ir imūnsistēma
problēma un ka viena izmaiņa notika galvenokārt tad, kad es 10 gadus biju Havaju salās
gadus, un mēs gājām no tā, ka gandrīz nevienam nebija problēmu
glutēnu, kas zina, varbūt 5% iedzīvotāju, 10% iedzīvotāju,
kas zina, kas tas patiesībā ir, ir problēmas tikai ar šo vienu molekulu
jo viņu imūnsistēma nedarbojas pareizi.

Un otra lieta, kas patiešām ir ļoti biedējoša, piemēram, es pieminēju autismu, bet
tas nav tikai autisms, tas ir IQ, šīs gēnu izmaiņas, šīs mutācijas ir pat ļoti
ja bērnam netiek diagnosticēts autisms, jo vairāk mutāciju viņiem ir,
jo zemāks viņu IQ un tas ir tas, kas ir mūsu smadzenes, tā ir mūsu cilvēce. Tātad
mums nevajadzētu jaukt ar to.

Keitija: Jā. Un es noteikti mudināšu cilvēkus lasīt jūsu grāmatu
jo tas var ietvert tik daudz detalizētāku informāciju, nekā mēs varam aplādēt podkāstā, bet par
tie, kuri varbūt ir nomākti vai kuri noteikti gatavi darīt
mainās pēc tam, kad esat dzirdējis, ka jūs to redzējāt šīs pēdējās stundas laikā.
Ļaujiet nedaudz parunāt par praktisko pusi, jo jūs esat uzņēmuma direktors
Losandželosas Lakers uztura programma, kas ir neticami, un katru reizi
mums ir slikta sezona, es esmu Cincinnati Reds beisbola fans, un katru reizi, kad mēs
jums ir slikta sezona ar manām traumām, “ Viņiem vajadzīgs doktors Keits. ” Bet lai runā
par praktisko pusi. Tātad, ja jūs esat mamma un jūs audzināt nākamo
paaudze un jūs esat gatavs veikt izmaiņas, kā tas izskatās?
Kādi būtu praktiskākie soļi, kas jums būtu jāveic
ikdienā palīdzēt?

Dr Keita: Jā, tāpēc tas ir tāpat kā tas, ko mēs darām ar Lakers, Geriju Vitiju,
treneris, kurš tikko aizgāja pensijā un kurš mūs ieveda uz kuģa, to teica
jums vienkārši jāveic mazuļa soļi, un mēs ar spēlētājiem tos nevarētu dabūt
sākot no nezināšanas starp brokoļiem un selerijām līdz pēkšņai
katru dienu pieprasot milzīgus salātus. Mēs to uztveram lēni, un tas ir tieši tā
stratēģija arī mājsaimniecībai.

Sievietes, kas mani ir uzrakstījušas, ir teikušas: Es sāku jūsu programmu
pirms kādiem gadiem un tagad visa mana ģimene ir uz kuģa, un mēs vienkārši nevaram
ticiet izmaiņām. ” Kad es viņiem jautāju, & bdquo; Nu, kā jūs sākāt? ” Uz a
sieviete vai vīrietis, ja tas ir vīrietis, kurš mainīja diētu, viņi sāka ar vienu
vienkāršas izmaiņas. Un tas nebija gluži tāpat, kā labi, es to paveicu, tagad esmu
gatavs nākamajai lietai. ” Tas bija tas, ka izmaiņas radīja labumu, an
uzreiz redzams vai taustāms ieguvums.

Tā, piemēram, viena sieviete teica, ka viņa vienkārši pārtrauca dzert soda
pēcpusdiena. Viņa beigās zaudēja svaru, un tāpēc, ka zaudēja šo svaru,
viņa vienkārši jutās labāk par sevi un jutās labāk par sevi, es to nedarīju
zināt, piemēram, kā sieviete vai kas vai kas tas bija, bet viņa tikai sāka gatavot
vairāk viņa bija iedvesmojusies būt virtuvē, gatavojot savu ģimeni. Un
tad, kad viņa to izdarīja, viņa dabūja augu eļļas no savas ģimenes diētas
un viņas pašas diēta. Un tad viņa vairāk domāja par koncentrēšanos, viņa teica
viņa varēja uzņemties daudz izaicinājumu, man bija liela ģimene, es domāju
viņai bija kā pieci vai seši bērni, un viņa spēja patiesi padziļināt
pieņem to arī izaicinājumam mainīt bērna diētu, jo viņas smadzenes bija
darbojas labāk.

Tāpēc vienkārši sāciet ar kaut ko līdzīgu tam, ko jūs domājat par savu sliktāko ieradumu, un
man es dabūju prom no augu eļļām, un tāpēc es nevēlējos
cukura tikpat daudz, un tāpēc, protams, es zaudēju svaru, bet pēc tam dabūju
labāk. Mans ceļgals sāka uzlaboties, kad es dabūju augu eļļas un
cukura no manas dzīves, un es varētu atsākt staigāt. Un galu galā tā arī ieguva
pilnīgi labāk. Pagāja gads, bet palika pilnīgi labāk.
Tāpēc tām ir jābūt tādām pārmaiņām kā, ja jūs kaut ko izmēģināt un nejūtaties
pabalsts, tad varbūt izmēģiniet ko citu. Un parasti tas būs
noteiktā laika grafiks. Tāpat kā tad, ja vēlaties atrast kaut ko tādu, kas būs
nekavējoties dod jums labumu, tad sāciet dienu ar kaut ko citu
nekā saldumi brokastīs, jo līdz pusdienu laikam pamanīsit, ka esat
mazāk izsalcis, un jūs esat mazliet vairāk koncentrējies uz prātu.

Keitija: Jā, man tas patīk. Man faktiski ir tikko pabeigta e-grāmata. tas nav ārā
vēl, bet to sauc par buljonu brokastīm ” un tas ir ap to, jo tas ir
piemēram, … it īpaši man kādu laiku ir viens bērns, kurš vienkārši nav veicies labi ar olām.
Tātad, ja jūs nevarat pagatavot olas un neēdat ogļhidrātus, ko jūs darāt
brokastīs? Un tāpēc mans risinājums bija jebkas, kas varētu iedziļināties
buljons.

Es mīlu jūsu skatījumu uz to, un man ir arī jautājums, ko es saņemu
no lasītājiem daudz, un tieši tad ir visas mūsdienu priekšrocības
tehnoloģija šajā spēlē? Es zinu, ka mēs koncentrējāmies uz tradicionālajām diētām,
bet vai ir vieta, piemēram, aknu kapsulām cilvēkiem, kuri to nevar?
vispirms rīkojieties ar aknu vai omega trīs kapsulu ēšanu cilvēkiem, kuri vienkārši ir
cenšoties strādāt pie tā, lai zivīm patiktu vairāk. Ko jūs domājat par šāda veida
lietas?

Dr Keita: Jā. Tāpēc ir daži faktiski papildinājumi un lietas, kuras es
ieteikt. Piemēram, es pat ieteiktu kalciju un K vitamīnu, ja
kādam nevar būt daudz piena produktu. Un tā pilnīgi, un mēs noteikti varam
izmantojiet tos kruķus. Viņi nebūs tik labi kā oriģināls, tāpēc, ja jūs
var darīt oriģinālu, ja jums tas patīk, tas ir labāk. Ja jūs to ienīstat, tad es to nedarītu
saki, lai piespiestu sevi. Lai gan, ir daži triki, par kuriem jūs varat darīt
liekot sev mēģināt … jūs varat kaut kā spēlēt ar savu apetīti.

Pirmkārt, cukura un augu eļļas izslēgšana no uztura palīdz uzlabot
jūsu dabiskā apetīte, lai jūs patiešām baudītu ēdienu un varētu attīstīties
veselīgākas tieksmes, bet, ja vingrinājumā rodas apetīte, neapbalvojiet
sevi ar cukuru vai konfektēm, jo ​​tev tik un tā patīk. Laiks
attīstīt jaunus ieradumus ir tad, kad esat izsalcis. Tātad, ja jūs ciešat badu, un esat to izdarījis
savā ledusskapī vai kaut kur dabūjāt kaut ko tādu, kas, jūsuprāt, jums ir labs
bet jums tas tiešām nepatīk, labi, ka tas ir piemērots laiks, jo jums ir
gatavojas to izbaudīt turpat tajā brīdī.

Ja jums ir kāds tas ir, ja tas ir skābēti kāposti vai ja tas ir tāpat kā daži cilvēki, es
iesakiet, ja viņi nenodarbojas ar pienu, lai veiktu sēklas ar kauliem, jo ​​tur ir daudz
kalcija tur, tāpēc tas ir piemērots laiks. Jums tas patiks
vairāk, un tāpēc man patīk padarīt ēšanu patīkamu. Man patīk Maikla Polana teiktais
kaut ko par cilvēku pievilināšanu virtuvē, nevis kaunināšanu
tos atpakaļ. Un es domāju, ka pārtika to var izdarīt.

Keitija: Pilnīgi, un tāpēc kā mamma es vienmēr cenšos radīt savus bērnus
pēc iespējas vairāk iesaistīts gatavošanas procesā, jo tur ir tik daudz
visticamāk, ka to ēdam, bet arī mēs tiešām daudz neuzkodam starp ēdienreizēm
un tas daļēji ir tā, ka mani bērni ir izsalkuši ēdienreizēs un ir gatavi
ēd to, kas tur ir, un laiku pa laikam, ja es dabūju bērnu, kuram patīk, un man tas nepatīk. ”
Man patīk, “ Tas ir labi. Jums nav jāēd. ” Bet izsalkums ir lielisks skolotājs,
un viņi dzird mani daudz sakām. Bads ir lielisks skolotājs.

Es tomēr mīlu tavu darbu. Es domāju, ka viss, par ko mēs šodien runājām
ir tik svarīgi cilvēkiem dzirdēt, bet jo īpaši mammām, jo ​​mēs esam tur
katru dienu un nākamās paaudzes audzināšana un viņu paradumu veidošana
viņi nodos tālāk saviem bērniem.

Un es pārliecināšos, ka es saistīšu visu, par ko mēs esam runājuši, un
it īpaši jūsu jaunā grāmata, kas iznāk janvārī. Vai jūs varat par to runāt
mazliet un kā cilvēki to var atrast?

Dr Keita: Tātad, jā, 3. janvāris tas tiks atbrīvots. Jūs to varat atrast vietnē
grāmatnīcas visur, Amazon. Ja jūs iepriekš pasūtāt, pagaidiet, faktiski
iespējams, tas nebūs iespējams. Ir nedaudz īpašs, ja es skriešu
jūs apmeklējat manu vietni, kur varat arī piekļūt mūsu … citai vietnei
no mūsu grāmatām, “ Pārtikas noteikumi ” ja to pasūtāt, izmantojot saiti mūsu vietnē. Tātad
tas ir vietnē drcate.com, kas ir drcate.com. Un par ko vēl man vajadzētu runāt
grāmata? tas ir skaisti.

Keitija: tas ir pārsteidzoši. Jā. Un es esmu lasījis abus. Man to vajadzēja paskaidrot
sākumā skaidrāk, ka jūs to atkārtoti izlaidāt, un es esmu lasījis
abi un viņi abi ir neticami, bet es tiešām mīlu jauno un kā
jūs tik daudz iedziļināties stāstā. Un tas ir tāpat, kā jūs gatavojat neticami
pārliecinošs gadījums visām šīm izmaiņām, un tas man dod cerību, ka cilvēki to darīs
izveidojiet tos, un mēs neredzēsim šīs problēmas uz priekšu tāpat kā tagad.

Dr Keita: Jā. Es domāju, ka es ļoti ceru, ka jūs turpināsiet iedvesmot māmiņas
dari to, ko dari, jo tas ir vissvarīgākais. Un es gribētu
sakiet arī tēti, daži tēti to dara, es esmu pārliecināts. Vai tev to dara tēti, vai ne?

Keitija: Pilnīgi, jā.

Dr Keita: Ak, labi. Jā, labi, kādam vajadzētu. Es domāju kādam vajag
vai tā ir vecmāmiņa, vai kas cits, bet tas ir vissvarīgākais darbs
un, ja mēs nepieņemam šo darbu pareizi, tad diezgan drīz mēs visi to sapratīsim
tā bija mūsu lielākā kļūda, ko jebkad esam izdarījuši. Tāpēc ļaujiet beigām
pozitīva nots. Un tas vēl nebija tas.

Mums grāmatā ir plāns, mēs to arī sadalām. Droši vien tas ir
pilnībā savietojams ar visu, ko jūs arī iesakāt, bet tas ir
dažas lappuses dažādu maltīšu veidņu, lai dotu cilvēkiem idejas, kā sākt
domājot par veselīgu ēdienu pagatavošanu.

Keitija: Jā. Pilnīgi. Pārliecināšos, ka esat izveidojis saiti uz jūsu vietni, lai tā būtu
cilvēki var iegūt informāciju par bonusu grāmatu un arī jūsu sociālajiem tīkliem
plašsaziņas līdzekļos, lai cilvēki varētu jūs atrast, sekot jums un sekot līdzi.
Bet liels paldies, ka esat šeit, doktore Keita. Man patīk jūsu informācija. Es esmu
esmu bijis ventilators patiešām ilgu laiku, un tas ir bijis tik brīnišķīgi, ka es pie tā nokļuvu
tērzējiet ar jums, lai varētu ar jums dalīties.

Dr Keita: Paldies, Keitija. Liels paldies par to, ko jūs darāt. tas ir bijis a
prieks.

Keitija: paldies. Paldies jums visiem par klausīšanos un pievienojieties mums nākamajā
“ Veselīgu māmiņu apraides epizode. ”

Liels paldies, ka noklausījāties šo veselīgo māmiņu epizodi
Podcast apraide. ” Lai iegūtu bonusu no epizodes, kā arī satura bibliotēku
bezmaksas veselības resursus, pievienojieties kopienai vietnē wellnessmama.com/podcast.

Īpašs paldies mūsu sponsoriem:

Šo podkāstu jums nodrošina tējkanna un uguns kaulu buljons.Ja jums patīk kaulu buljona priekšrocības, bet nemīliet laiku, kas nepieciešams izgatavošanai, un var būt grūts, lai atrastu kvalitatīvus kaulus tā pagatavošanai, Tējkanna un uguns ir domāts jums! Viņiem ir pirmais ar zāli barotais (un ar zāli pabeigtais) nebojājošais kaulu buljons, un tas ir ah-mazing! Jūs tos varat atrast daudzos Whole Foods rietumu krastā, un jūs varat arī pasūtīt tiešsaistē no šejienes.

Viņu kaulu buljons mūsdienās ir regulārs štāpeļšķiedrām manā virtuvē, un tas bija tas, ko es izmantoju, lai izveidotu receptes manā jaunajā kaulu buljona e-grāmatā (izlaišana vēlāk šogad).

Šo podkāstu jums atved arī plaukstošais tirgus. Ja jūs dzīvojat īstā pārtikas tuksnesī, piemēram, es, var būt grūti atrast noteiktus bioloģiskos pārtikas produktus, īpašus pārtikas produktus vai alerģijai draudzīgus pārtikas produktus. Zelt tirgus ir mans risinājums šai problēmai. Viņi pārvadā tūkstošiem nebojājušu pārtikas produktu, kurus es visbiežāk lietoju par atlaidēm. Es domāju, ka tie ir Costco, Amazon un Whole Foods kombinācija. Viņi ir tiešsaistē, piemēram, Amazon, viņiem ir ikgadēja dalības maksa, lai iegūtu atlaides, piemēram, Costco, un pārvadātu augstas kvalitātes pārtikas produktus, piemēram, Whole Foods.

Es regulāri no viņiem pasūtu un ļoti iesaku. Pārbaudiet visus viņu produktus un paņemiet bezmaksas kokosriekstu eļļas burku šeit.